niedziela, 18 marca 2018

Post dr Dąbrowskiej - dzień 1 - mój dzienniczek

Kochani!

Po raz drugi podjęłam się wyzwania- post leczniczy wg dr n. med Ewy Dąbrowskiej:)
I tak pomyślałam, że podzielę się z Wami tym czasem :)
Postaram się publikować tutaj zdjęcia i przepisy tego co pojawia się na moim stole, napiszę też jak człowiek z otyłością ( niestety...) reaguje na post.


Moje śniadanko- na szybko ;)

CEBULKA Z RUKOLĄ I CUKINIĄ
  • kilka plasterków cukinii
  • czosnek
  • Rukola
  • sól Kak Namal
  • tymianek, oregano, pieprz


Cebulkę zeszkliłam na suchej patelni wraz z kilkoma plasterkami cukinii. Dodałam czosnek zmiażdżony.
Posypałam solą Kak Namal, podlałam wodą, doprawiłam tymiankiem i oregano,  chwilkę dusiłam. Przełożyłam na talerz, posypałam pieprzem świeżo mielonym, oraz rukolą. 
I tutaj zaskoczenie- Pchotka :D:D





Obiadko- kolacja

KOKTAIL:
  • marchew
  • jabłko
  • cukinia
  • ogórek zielony
  • imbir


W sokowirówce wycisnęłam sok - marchewki z  kawałeczkiem jabłuszka( jednocześnie większa porcje zrobiłam rodzince;)
Do blendera wrzuciłam świeży imbir, ogórek zielony i kawałeczek cukinni, podlałam warzywka sokiem marchewkowo-jabłkowym- zblendowałam:) Dodałam zimnej wody :)




Dużo się działo w ciągu dnia i nie miałam kiedy poczuć głodu;)
Za mało zdecydowanie wypiłam wody. Rano kubas wody z cytrynką, potem kubas herbaty miętowej i ziółka o. Sroki nr 3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Maceraty roślinne - co to jest i jak zrobić?

Takie cuda wczoraj powstały:) Fiołek trójbarwny, płatki róży, koszyczek rumianku, nagietek i kasztanowiec- w medium olejowym maceruj...