niedziela, 18 marca 2018

Post dr Dąbrowskiej

Post Daniela, Dieta owocowo- warzywna, Post dr n. med. Ewy Dąbrowskiej, jest to leczniczy post, który może wnieść wiele dobrego w życie.

Mi pomógł bardzo:) Poruszył mojej jajniki i zaszłam w ciążę- niespodziankę ;) w ciągu 2 tygodni schudłam 8kg.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, polecam gorąco STRONĘ INTERNETOWĄ poświęconą Postowi leczniczemu wg. dr E. Dąbrowskiej. 

Nie jest to dieta odchudzającą, choć wielu osobom pomogła wyjść z otyłości i jej efektem ubocznym jest pozbycie się zbędnych kilogramów. 
Przeprowadzona mądrze wspiera nasz organizm w samoleczeniu.

Zastanawiałam się, czy napisać wam tutaj o tym poście coś więcej, lecz stwierdziłam, iż najlepiej będzie jeśli wiedzę zdobędziecie "u źródła"- oglądając wykład p. Doktor, lub czytając książkę :)

Polecam gorąco obejrzeć filmy rejestrujące wykład p. Doktor na temat zdrowego odżywiania i postu leczniczego.

Wykład 1

Wykład 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Maceraty roślinne - co to jest i jak zrobić?

Takie cuda wczoraj powstały:) Fiołek trójbarwny, płatki róży, koszyczek rumianku, nagietek i kasztanowiec- w medium olejowym maceruj...