piątek, 9 lutego 2018

Maść na przeziębienie - naturalny odpowiednik Vick Vaporub


Działam:
Pomagam walczyć z katarem i infekcjami górnych dróg oddechowych, ułatwiam oddychanie. Pomagam walczyć z pierwszymi oznakami przeziębienia, wspieram w walce z infekcjami.
Działam podobnie jak vick vaporub lub plasterki typu aromactiv. ale jestem naturalny, zdrowy, przyjazny dla środowiska i przede wszystkim dla ludzi :D
Przepis to wynik kilkumiesięcznej mojej pracy 😁 dopieszczanie proporcji, dobór składników aktywnych.

Co zawieram:

Podstawą i nośnikiem jest olej kokosowy. Do rego dochodzą oleje takie jak kamforowy, eukaliptusowy, tymiankowy, drzewo herbaciane, mięta, jodła, sosna, pichtia, świerk. Oraz wit E.

Ostatnia partia byla z dodatkowym olejkiem melisowym - ulatwiającym regeneracyjny sen.
Jak stosuję:
Stosuję jak każdą tego typu maść. Smaruję klatkę piersiową, plecki, szyję dziecka. Młodszym smykom można posmarować bluzeczkę lub podusię. Olej kokosowy pięknie się spiera w temp. poniżej 30 C


Jak mnie przechowywać?
Lubię temperaturkę pokojową, poniżej 23 C.
W wyższej temperaturze robię się płynna;) Wystarczy chwilka w lodówce by konsystencja była znów "maściowa" ;)
W temperaturze powyżej 48 C tracę swoje właściwości.



Treści znajdujące się na tej stronie to efekt ciągle zdobywanej przeze mnie wiedzy i doświadczeń z zakresu zielarstwa, ziołolecznictwa i kosmetologii. Cenię sobie naturę i naturalne rozwiązania chcę tutaj promować,lecz decyzje w kwestii swojego zdrowia każdy podejmuje na własną odpowiedzialność.
Dziękuję, że tu Zaglądasz. Rozgość się, już parzę pachnącą herbatkę :)
Madziulka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Maceraty roślinne - co to jest i jak zrobić?

Takie cuda wczoraj powstały:) Fiołek trójbarwny, płatki róży, koszyczek rumianku, nagietek i kasztanowiec- w medium olejowym maceruj...